τρώμε χωρίς γλουτένη
Υγιεινή Διατροφή

Τρώμε τρόφιμα χωρίς Γλουτένη

Πόσες φορές σας έχουν ρωτήσει «Μήπως έχει γλουτένη; Μήπως έχετε κάτι χωρίς γλουτένη;» Σίγουρα πολλές! Γιατί σήμερα είναι τόσες οι περιπτώσεις δυσανεξίας στη γλουτένη και την κοιλιοκάκη. Έτσι κάθε chef, κάθε μάγειρας και κάθε σπίτι, που σέβεται τους πελάτες και τους ανθρώπους του πρέπει να μπορεί να δημιουργεί δελεαστικές προτάσεις που θα τα έχουν όλα εκτός από τη γλουτένη!

Δύσκολο; Απλώς ακολουθήστε αυτά τα παρακάτω Tips και κρατήστε όλους τους πελάτες και τους ανθρώπους σας, (ή τουλάχιστον τους περισσότερους) να ξαναφάνε από τα χέρια σας, έχοντας απόλυτη γευστική ικανοποίηση!

  1. Ξεχάστε συστατικά όπως σιτάρι, κριθάρι, σίκαλη, βρώμη και κουσκούς και στη θέση τους βάλτε το αλεύρι ρυζιού, το φαγόπυρο, το κορν φλάουρ, το αλεύρι καλαμποκιού, την κινόα, τη σόγια.
  2. Χρησιμοποιήστε τις επιλογές χωρίς γλουτένη που έχετε ήδη στη διάθεσή σας, προκειμένου να μειώσετε το κόστος σε ιδιαίτερα συστατικά.
  3. Δώστε πρωταγωνιστικό ρόλο στις συνταγές σας κυρίως σε φασόλια, ρύζι, λαχανικά και σε άλλα δημητριακά ολικής άλεσης που τόσα χρόνια είναι χωρίς γλουτένη!
  4. Για τα συσκευασμένα συστατικά, ψάξτε για αξιόπιστες μάρκες χωρίς γλουτένη και μείνετε πιστοί σε αυτές.
  5. Αναδείξτε τέλος, τα πιάτα σας χωρίς γλουτένη. Δείξτε σε όλους ότι η δική σας κουζίνα νοιάζεται για τις δικές τους ανάγκες και απαιτήσεις!